Wherever we go, it's you and me.



Sitter med Barney i knät och glor på en kass film samtidigt som jag tänkte berätta om en del mål med Draken framöver.
  • Först och främst komma igång med träning för tränare.
  • Lita på varandra i ridningen som vi gör från marken.
  • Vara med på många clear rounder och klubbtävlingar.
Lite mer långsiktigt. 2012:
  • Vara med i Bohuscupen, hoppning eller dressyr. Eller kanske ridsportallsvenskan, beroende på hur allt går.
  • Kvala till Agria hoppet och helst komma till final.
Det känns som att det är väldigt realistiska mål i alla fall. Men självklart hade det ju inte vart helt fel att komma ännu längre och bli ännu säkrare i min ridning. Men dom målen tar jag längre fram. Dessutom vet jag ju inte hur allt kommer utveckla sig med min mage.

Camilla som tagit denna charmiga bild på oss


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)!

2011-02-02 @ 07:38:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Milla

-underbar bild^^

-å jasså tycker du det? :P jo ja har mina dagar haahahha

2011-02-02 @ 07:56:20
URL: http://bloodymilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0