Hjerteknuser

 

God morgon. Har sovit ca en och en halv timme i natt. Vart vaken sen 3 i natt och jag har så fruktansvärt tråkigt. Kanske borde sätta på någon bra film och bädda ner mig under täcket. Vi får se, vi får se.

 

Pappa sa nyss att hela stora stallet var översvämmat eller ja, Drakens box hade antagligen klarat sig. Men både Cayennes och Cocos box måste tömmas. Stackars Cayenne som fick stå i vatten läckan, hon stod in knödd i ett hörn och vattnet bara sprutade. Stackarn <3

 

De enda planerna jag har för dagen är att frisera mina hästar, eller i alla fall Drakens man, Cayennne tappar ju halva sin på vintern så den ska jag göra så lite som möjligt med nu. Men är lite orolig för hur det ska gå med Draken, vet ju inte alls hur han är att rycka och om det går eller om jag behöver klippa. Behöver ja klippa kommer han försöka komma undan, i alla fall nära huvudet. Klippa öronen kan jag ju glömma.

 

Jaja. Ha den bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0