Helgen.

Åhå, ingen uppdatering igår, dåligt av mig.

I fredags kväll var jag ut med Linnea och sen kom Camilla, direkt från fjollträsk (Stockholm och nej jag har inget emot Stockholm, bara kul att driva med folk), blev såklart Rockbaren som vanligt. Slutade med att jag satt utanför och grina för magen gjorde så ont. Tur att min pappa va så snäll och hämtade oss. Hade i alla fall en bra kväll.

Igår, lördag, var jag och Camilla på mässan hela dagen. Köpte ett fult ländtäcke, men det var x-full, köpte också en nummerbricka för när vi någon gång i framtiden ska börja tävla och sen köpte jag en grimma till honom och till sist ett dressyrspö. Visade sig att vi hade 3 hemma redan, jag skyller på att jag hade glömt det och trodde att alla var trasiga. Men nu har jag 4 stycken. Hoppas bara Draken accepterar spöt. Sen köpte jag ett lite för att jag ville ha två stycken så jag kan träna lite frihetsdressyr med mina hästar, framför allt Cayenne. Men ja, två stycken som förlängda armar liksom.

Var på horseshow idag med två från stallet, blev även en liten stund på mässan. Där ick jag bara köpt ett tunt fleecetäcke till Draken. Cayenne har så myket grejer redan och behöver inget så hon fick bli utan saker. Horse show a i alla fall kul, såg två ryttare och prisutdelningen vid Young rider kraft cup, mässan, sedan var det tidshoppning med 1.50 hinder tror jag och Roffe vann en volvo. Gick in på mässan och kollade lite. Sen var det äntligen dags för gymkhana, som förövrigt började när vi stod i kön och skulle köpa mat så vi gick till gymkhanan. Sist var det världscuphoppningen som Angelica Augustsson vann och jävlar vilken känsla det var inne i Scandinavium vid omhoppningen.

Nu är jag helt slut efter helgen och min mage har vart ont sen i bilen hem. Mne jag är extremt stolt som inte köpt något shabrak, några benlindor eller onödiga grimmor som jag alltid, alltid brukar komma hem med efter mässan. Ja, jag vet, jag köpte en grimma, men det är för den enda grimman Draken har, som passar och är bara hans är, är sönder, eller inte sönder, sönder, men den kommer ge skav när som helst eftersom den där antiskav grejen har spruckit oh losnat på ett ställe.

Oj, oj, långt inlägg idag, hoppas ni överlever ett långt inlägg och inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0