Tomorrow gonna be a good day


Jag är otroligt trött idag. Trots att jag sovit 10 timmar i natt och inte gjort något speiellt ansträngande idag. Var bara och hämtade biljetterna till horse show imorgon hos min mammas vännina. Kanske det som tröttade ut mig, tog ju en kvart att komma till rätt gata trots att vi visste exakt var det var. Men pappa va tvungen att köra runt en massa för att ta sig dit. Gah, så segt.

Problemet med att jag inte hade någon som kunde följa med imorgon är förresten löst och pappa följer med. Tyckte han kunde behöva det, eller speciellt ledigt från jobbet en extra dag. Jaja, ska bli kul i alla fall och båda ser faktiskt fram emot det. Jag ser nog speciellt fram emot dressyren för första gången. När jag har gått innan har inte nån av de andra velat se dressyren utan alltid velat gå på mässan då eller äta. Ja, äter man så kan man ju stå vid tv skärmarna, som jag alltid lyckats fastna vid om det är dressyr. Det enda jag inte ser fram emot är att gå upp vid 8.30 då jag är van vid att sova tills jag vaknar vid 13-14 tiden på dagen.

Måste förrseten säga att Barney är grymt söt när han sover med tungspetsen ute. Tog kort på det igår så bild på det kanske kommer i helgen när jag hunnit redigera bilderna som blev mörka och konstig i färgen. Men lovar en bild på det i alla fall.

Nu ska jag fortsätta glo på Simpsons - The movie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0