This picture.

 

 

Trots att jag har extremt många bilder på datorn känns det som att jag har brist på bilder. En del orkar jag inte redigera och fixa i ordning, trots att det bara tar någon minut per bild, dessutom tar jag de flesta i båda jpeg och raw format. Men nu har jag ändrat så jag bara tar i raw format, för då måste jag ju redigera dom för att lägga in dom. Men egentligen föredrar jag ju när bilderna blir perfekta utan redigering. Och det värsta är ju när bilder är överredigerade, uscha.

 

Förresten hatar jag att det är halvstorm ute. Jag blir ju inte mer motiverad att försöka pallra mig ut i stallet precis, dessutom funkar knappt min tv utan att hacka. Bajs på det. Kanske glo på någon mer film i stället, har ju redan kollat tre sen jag vaknade vid 14.

 

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Lizette ~ foto

Gillar översta bilden

2011-02-06 @ 20:56:08
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0