The day of today

Haft en bra dag med pappa på Göteborg Horse Show, trots att det tog en kvart för oss att hitta vart man gick upp till våra platsen. Klantiga vi. Min hjärna är i alla fall slutkörd efter alla dressyrekipage som red samma program med samma musik som spelades om och om igen. Blev segt efter en halvtimme. Men nu är jag i alla fall hemma. Ett urval av bilder kommer så småningom. Men nu får ni klara er utan någon bild.

Ska fixa iordning mig om ett tag för att dra till Rockbaren. Dock är jag i valet oh kvalet om alkohol ska intagas eller ej. Dels på grund av medicinen och dels på att magen kan bli värre. Men ska i alla fall inte stanna där länge, tänkte dra vid 00-1 någon gång. Ska ju orka med en dag på mässan med Camilla imorgon och en dag på Horse Show och mässan på Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0