Take me away to my dreams


Jag har tråkigt och det är inget bra på tv. Hade ju kunnat kolla på någon play kanal på datorn, men den kommer dö i såna fall för att den är för varm.

Sa jag att jag har grymma ideer för övervåningen? Hm, tror det. Funderar i alla fall att sjlv börja rensa där uppe, annars lär det aldrig bli av. Haha. I alla fall om jag känner mig och pappa rätt.

Förresten har jag funderingar på att börja försöka vikariera igen så jag får några pengar och slipper leva på pappa. Inte för att jag lever så mycket längre och är specielt dyr i drift. Men kan vara skönt med egna pengar. Skadar ju inte att försöka em dag och se hur det går. Kanske ska vänta och se hur det går i helgen på eurohorse mässan på lördag och horseshow+eurohorse mässan på söndag.

Kommentarer
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Riktigt fin bild.

2011-02-24 @ 09:45:50
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0