Such a desire

Hade vart kul att dra och fota någon/några denna vintern med, innan snön hinner försvinna, självklart någon dag med sol. Jag har ju trots allt haft kameran mer än någon vecka nu och lärt mig den extremt mycket bättre än då, dessutom kan jag ju redigera lite bättre. Någon som ställer upp som modell?


Jag har sån lust att fota, måla, inreda, pyssla med inredning. Självklart får jag mina såna här ryck mitt i natten, eller när det inte finns möjligheter till detta, eller när jag helt enkelt har sån brist på ideer så jag inte vet vad jag ska göra. Det enda jag vet är att jag vill, men inte hur. Hade vart så underbart att börja pyssla med övervåningen för jag vet att det kommer bli så bra när det är klart. Jag bara vet det.

Kommentarer
Postat av: Erica

hade det vart lite närmre och ekonomin hade vart bättre hade jag absolut kommit ner och ställt upp! var ju skitkul!

2011-02-22 @ 20:34:36
URL: http://beingerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0