Stallet


Vart ute i stallet i ca tre timmar nu, kom in för en liten stund sen. Fick till oc med borstat båda hästarna utan någon spark på handen av draken eller att händer förfrös även om de inte var långt ifrån. Hade ryckt Draken man med om det inte va så fruktansvärt kallt om fingrarna.  Får bli någon dag när det är varmare och hans man inte r blöt.

Har jävligt ont i ryggen idag med, käns som något är galet, men sitter helt fel för det. Hoppas på att det är bättre snart. Det värsta är att jag tror jag kommer få fruktansvärt jävla ont i magen snart. Ryggen har blivit värre när jag fått ont i magen. Bajs på det. Jaja, det märker jag väl.

Förövrigt tycker jag att alla hjärtans dag är tråkigt och överskattat. Ännu ett trick från affärerna att få sålt med skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0