Som en ring på vattnet blir större

God morgon. Eller ja, god förmiddag kanske jag ska säga.
Vaknade för en stund sen, tidigt för att vara mig nu. Dödade den första spindeln för i år. Tacka fan att jag har svarta väggar så dom inte syns, den va på min gardin nu. Barney tittar fortfarande på mig som att jag är livsfarlig och kommer slå ihjäl honom med. Den lilla knasen.

Solen lyser och det vore perfekt väder för att gå ut och fota om det inte blåste så fruktansvärt ute. Förhoppningsvis kommer det inget regn så jag kan ta tag i Drakens man idag. Om inte knogen förhindrar det vill säga, men de tror jag inte.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Söt katt! =)

2011-02-09 @ 20:25:31
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0