Slapp dag


Jag är på ganska gott humör trots att jag har haft ont sen i natt, är trött och orkar inte göra ett piss i princip. Bara legat och glott på tv idag. Jo, lämnat återbud till gyn mottagningen med, känns lite onödigt att gå dit liksom.

Hoppas jag kan somna tidigt idag, eller ja, tidigare än vad det vart dom senaste dygnen, vid 3-4. Somnar jag inte får jag väl redigera och fixa bilderna från i fredags, alltså på Viktoria, sötskiten. 

Måste försöka få bilder på mitt ärr på armen med så jag kanske kan få lite pengar för det. Det syns ju trots allt väldigt väl, enligt mig.  Vet folk som fått 10000 för mindre, så bör ju iaf kunna få något sådant. Haha. Jaja, jag får se, jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0