Pretty lame

Gah, kallt. Tror de har vart typ 10 grader inne hela dagen. Nu är det väl några grader varmare. Pappa har kommit hem och eldat.  De flesta gnäller när dom har 15 grader, men jag är van vid 13 grader på vintern och sen 23 grader två timmar senare. Hm, kan ju säga att det är väldigt jobbigt med så stor omställning på så kort tid.

Jaja, va inte ens det jag tänkte skriva om och nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva om.

Har i alla fall legat under täcket hela dagen och glott på Harry Potter 4 och 5. Haha. Måste nog fixa så jag kan se dom andra som är släppta med. Vet inte om det är en eller två. Jaja, lätt att kolla upp. Hade ju inte suttit helt fel med en fet godispåse heller. Haha.

Wei, fick förresten post idag. Men icke något kuvert från Sahlgrenska, bajs på dom. Hade hoppats på kallelse till mina undersökningar, men det dröjer väl, dom kanske väntar på provsvaren från Stockholm. Men läkaren sa att jag skulle göra undersökningarna oavsett. Jaja, det lär jag väl märka. Om dom inte glömt av mig. Jag skulle då inte bli förvånad. Gah. Men nu ska jag inte ta ut något i förskott.

Just det, ni kanske vill veta vad brevet innehöll med. Några av bilderna jag beställde såklart, fast bara 4 av dom, resten dröjer. Här har ni dom förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0