Om livet vore en dans på rosor


Jag dansar på rosor, men faller bara ner på taggarn.

Jag är trött och har extremt tråkigt just nu. Jag kan verkligen inte släppa den där sjukdomen läkaren trodde att jag kunde ha, även om chanserna är små då det är ca 1000 sjuka i hela Sverige. Men har jag den så skulle det förklara varför jag haft ont så länge. Började med en attack som blev felmedicenerat och triggade igång fler och fler i ett par månader. Dom smärtstillande jag fått på akuten tidigar får jag absolut inte ta längre. Jävla läkare, kunde dom inte tänkt på det tidigare. Bajs på detta. Men som sagt är ju risken vldigt liten för att jag har den sjudomen, kan ju vara något helt annat. Men på något sätt känns det rätt skönt att äntligen ha någon möjlig diagnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0