Motsatsen


Det lockar verkligen inte att bege sig ut idag. Vet att vi har en is backe och jag vet att jag kan vara klantigheten själv väldigt ofta. Känns bättre att hålla sig inne och glo på tv då. Sen tror jag att jag håller på att bli sjuk, skulle verkligen inte förvåna mig. Är säkert den nya medicinens fel, säkert på grund av den som jag har grymt ont i magen med. Jaja, det tar ju ett par veckor för den innan den har någon inverkan tydligen, har den inte haft nån verkan om en månad blir jag sur och slutar ta den och vägrar ta någon annan ny variant. För ibland känner jag mig som en labbråtta. Dom hittar inte felet på mig, men ja, då kan dom ju passa på att testa massa mediciner på mig istället. Jag som kan vägra att ta panodil när jag har huvudvärk eller feber för att jag inte tror på att det ska fungera, vilket ofta brukar stämma på mig. Jaja, bara massa gnäll nu med. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0