Konstiga drömmar.


Hm, jag är inte den som brukar komma ihåg vad jag drömmer om på nätterna, men i natt har det vart en hel drös med konstiga drömmar. Dels att jag klippte håret och sen försökte jag bli blond, var verkligen inte snyggt på mig och krävdes en rejäl utväxt och extremt många färningar med jämna mellanrum. Jaja, har ändå ingen tanke på att färga håret så blont. Usch vad fult det var. Jag i platinablond liksom? Nej, tack!
En annan dröm var att jag städade mitt rum och ändrade om mina saker. Tog ner allt från väggarna och hyllorna och la i sängen, den var lite överfull. Sen hade skaffat mig massa lådor som jag la det mesta i. Fast denna drömmen tror jag beror på att innan jag somnade i natt så låg jag och tänkte hur jag skulle sätta upp bilderna jag beställde igår, utan att behöva ta ner för mycket på väggarna. Jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska göra.

Tja, vissa tar ledigt från jobbet enbart för att städa. Jag drömmer om att städa. Vet inte vad som är värst. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0