Inside!


Jag har hållt mig inne hela dagen, Drakens man får ryckas någon annan dag. Har ju kommit massa snö under dagen och det innerbär att man inte ser var man kan gå i våran isbacke! Om jag hade gått ut hade jag antagligen åkt på rumpan ner efter att jag trillat. Så jag skippade det. Men mysa inne med Zera och Barney (inte samtidigt) duger mycket väl det med.

Att vänta är nog en av dom värsta sakerna jag vet. Jag vill få tid till undersökningarna, jag vill få svar på proverna jag lämnade in igår, jag vill att medicinen ska börja hjälpa. Men framför allt vill jag veta vad det är för fel på mig. Herregud vad jag tjatar om det. Jaja, ni får stå ut i några veckor till.

Hoppas förresten att ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0