I will fly high


Seg dag idag som alltid för mig. Glott på tredje Harry Potter filmen och vart ute i stallet och vart social. Tydligen är jag en vecka efter alla andra med, för två veckor sen var jag två veckor före. Hur hänger det här ihop? Måste i alla fall fixa biljett till Horse Show på söndagen så jag kan gå med dom i stallet. Detta innebr att på lördag ska jag vara med världens bästa Camilla hela dagen! Oh, vad jag saknat henne.

Hur kommer det sig att nästan varje gång jag ska göra ett inlägg har jag inte mer än en mening att skriva när jag ska börja. Men när jag är färdig brukar det vara mycket längre än så. Jaja, det är väl bara bra antar jag.

Hm, funderar på att gå ut i stallet och klippa Draken. Om han tillåter mig till det, annars får jag väl rycka manen och förfrysa om mina händer. Enbart därför jag vill klippa honom, tycker annars det är extremt mycket snyggare med ryckt man.

Jaja, smell you later! Kanske kommer före och efter bild sen. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0