I want you to want me

Jag saknar mitt röda hår!

Jag mår lite bättre nu. Har glott på 10 orsaker att hata dig. Vet inte varför jag tycker om den så mycket. Kanske för att den är grymt bra. Känns ju mest logiskt. Haha.

Sovit har jag inte heller gjort nåt sen igår. Kanske ett bra tillfälle att få rätt på dygnet. Jag ska med andra ord inte sova förän ikväll. Men det finns ju stor risk att jag gör det när jag ligger i sängen under mitt varma täcke och glor på film, tittar på tv eller har datorn framför mig med idag väldigt lugn musik, Letters to cloe, ni vet från filmen jag nyss nämde.

Nu ska jag se om jag kan hitta någon mer grymt bra film i min samling.  Så, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0