Gratis biljetter

Nyss kommit in ifrån stallet. Mockat och borstat hästarna. Klippte även Cayennes man, blev betydligt mycket kortare än jag tänkt från början, men hon blev fin ändå. Eller ja, hon är alltid fin såklart.

Fick även ett samtal från min kära mami som frågade om jag ville ha två gratis VIP biljetter till Horse Show på fredag. Självklart, man tackar ju inte nej till det liksom. Nu har jag nästa problem. Det är ingen som kan följa med ju. Pappa kanske kan ordna så han kan ta ledigt. Men om han inte kan, vad gör jag då? Hade ju vart grymt kul att gå. Hoppas verkligen jag hittar någon. Så, hey. Någon som vill följa med mig gratis på HorseShow på fredag 10-16.45? Kommentera i såna fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0