And of we go


Om en timme är det tanken att vi ska åka hemifrån in till Sandinavium. Tror vi kommer komma iväg lite senare än så för jag har precis kommit ur duschen. Mitt hår är ett helvete av tovor nu så bara att få rett ut det kommer väl ta en timme, sen ska jag äta frukost, klä på mig och hinna sminka mig. Men jag väljer att sätta mig här och blogga i stället. Nästa bekymmer, jag har nästan inga rena kläder alls. Blä på det. Jaja, jag hittar nog några.

Gah, vad jag är seg, är verkligen inte van vid att gå upp vid 8 märker jag. Men hey, jag kommer ha en toppen dag med världens bästa pappa i alla fall. Ska försöka hålla mig borta från mässan, men jag kan inte lova något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0