Veterinär igen?



Dåligt bloggande
av mig i helgen, men i självaverkat har jag haft sån jobbig huvudvärk att jag inte orkat göra ett skit. Är fortfarande långt ifrån bra och jag börjar få funderingar på om jag ska kolla upp den, smällde ju trots allt i huvudet för ett par veckor sedan.

Cayenne är ju färdigbehandlad, men har fortfarande högtemp och såret såg inte allt för vackert ut igår när jag la om det. Det tyckte inte pappa heller så han ringde till veterinär förut igen. Med andra ord kanske dom kommer ut en tredje gång. Hoppas verkligen inte. Samtidigt är det väl bra att kolla så att det går i rätt riktning nu.

När jag tog tempen på Cayenne förut passade jag även på att ta tempen på plutten. Andra gången jag gör det och förra gången blev han skiträdd och var väldigt motvillig. Idag var han super snäll, lyfte på svansen själv och inget motstånd alls. Jag blir så lycklig när jag märker att han verkligen litar fullständigt på mig. Det har han gjort från dag ett i för sig, men ibland har han vart osäker på sig själv. Hm, vad konstigt detta blev. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0