Underbara plutten


Hade tänkt skritta på plutten idag. Men när jag tog in honom och hade borstat honom var han lite smånervig och skulle ha koll på allt och alla. Släppte honom i paddocken i stället så han fick busa av sig och träna honom lite fritt. Åh, vilken underbar häst han blivit. Eller ja, det har ju vart sen vi köpte honom, men han har blivit så mycket säkrare i sig själv och i min roll som hans ledare. Det värmer verkligen och jag blir så glad att jag bara vill gråta när jag ser alla hans framsteg. Även om dom inte syns av andra så ser jag det så tydligt. Underbara Draken.

Skulle masserat in gel på Cayennes skadade muskel men man skulle ha handskar på sig och de glömde jag inne så det sket sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0