Slapp veterinären

Bjuder på en bild från början av sommaren.

 

Vart hel konstigt väder idag. Först strålande sol och varmt och sedan åska och ösregn. Hade inte vart fel att kunna ligga vid havet.

 

Slapp veterinären idag. Däremot ska vi fortsätta hålla koll och se om det blir värre. Jag som tänkt att hon skulle få gå ut imorgon eller på onsdag. Dröjer väl till på Fredag om det inte blir värre tills dess. Suck.

Har vart ute i stallet x-antal timmar och tittat när Norah Khole var här och hjälpte dom med Tizar och med Donna. Alltid någonting man kan ta till sig och hitta saker man själv kan träna på. Även om jag kan vara lite smått skeptiskt till vissa saker. Men man måste ta in flera personers åsikter innan man kan skapa sin egen uppfattning. Dessutom, bara för att vissa saker funkar på en häst betyder det inte att det funka på en annan.

Nu ska jag bara slappa tills jag ska åka till stan och gå till sjukgymnasten. Funderar på att sova hos mamma i natt och eventuellt dra och glo på film hos Camilla och Magnus. Vi får se, vi får se. Hade vart lite gött att sova en natt hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0