Problem?

Hm. Tycks som några har problem med att se delar av bloggen och att det krävs lösenord. Eftersom jag inte har några problem så kan jag inte annat än att kontrollera inställningarna och kodningen och se om jag kan hitta problemet. Skulle uppskatta om ni som tycker bloggen är konstig kommenterar, skriv gärna med era webläsare (firefox, explorer, chrome osv.). Men om det ser konstigt ut testa tryck på F5!



Edit; Tror jag fixat felet och anledningen till att det såg konstigt ut och av någon anledning blev lösenordsskyddat.

Kommentarer
Postat av: Erica

nu ser jag allt, riktigt snyggt! :) testade i både opera (som jag alltid använder i vanliga fall) och explorer (när det inte funkade först) och ingen av dom ville, men nu ser allt rätt ut :)

2011-08-02 @ 14:08:36
URL: http://jag-erica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0