Näst sista sprutan

Duktigt av mig att försova mig en timme. Jaja, shit happens. Har precis fixat mitt hår, rena helvetet ibland, kanske därför jag alltid har det uppsatt. Ska byta om och sminka mig innan jag tar mig till bussen. Funderar på att köpa hårfärg när jag är inne i stan med. Tänkte försöka mig på att färga mitt hår själv denna gången. Hm, får se hur det går.

Var ute i stallet förut och gav Cayenne näst sista sprutan. Vart tvungen att lägga om bandaget med. Tur att jag inte har ont av att se variga sår och så, för hennes ena sår var fan inte mysigt asså. Uscha. Bandaget hade åkt ner väldigt mycket med så. Benet var ju svullet när jag la om det sist och nu vr det inget svullet så det är väl inte så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0