Jag, städat? Hm.

Trot eller ej, men man kan se att jag har ett sovrum igen och inte något soptipps liknande. I för sig trivs jag när det är stökigt. Men har städat i stallet lite och kände att jag måste städa på mitt rum med, dessutom köpte jag ljusslingor på ullared som jag ville ha upp. Brukar alltid ta ett par dagar innan jag städat så mycket som jag gjorde på tre timmar idag. Maha, jag är stolt. Dock var jag tvungen att sluta eftersom pappas jobb skulle ha bouleturnering och grilla här. Tja, mitt rum är ju så att alla som kommer ser mig om jag står upp typ. Jaojao, gick ut i stallet och mockade och var social i stället. Sen in och stängde in mig på rummet.

Ska försöka fixa lite mer bilder att lägga upp här. Tog några härom dagen ute i regnet som jag tror kan bli awesome med lite till piffning. För nu får ni klara er utan någon.


Kommentarer
Postat av: DHryttarna - Hanna

sv: Jo! Faktiskt rätt smart!

Fin blogg btw :)

2011-08-19 @ 00:59:11
URL: http://dhryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0