Gnäll, gnäll, gnäll.

Igår var tanken att Cayenne skulle få börja gå ute i hagen igen. Istället måste jag lägga om hennes ben varje dag och göra rent såret. Tja, märker i alla fall att det blivit lite bättre. Alla stygnen har ju lossnat så såret är cirka tre gånger så stort som i början, vilket innebär att såret får läka inifrån och ut i stället för tvärtom.

Tyvärr är mitt knä totalt åt helvete. Efter sjukgymnastiken svullnade knät upp. Oj då, har inte uppdaterat på flera dagar märker jag. Sen sjukgymnastiken så har knät vart skit. I onsdags var jag även på Gekås Ullared i flera timmar, tror inte det hjälpte heller. Att sitta på huk en halvtimme varje dag är nog inte heller så bra, med tanke på att jag inte ens klarar att sitta på huk. Men vad gör man inte för sin ängel. Hm, blev mycket gnäll nu.

Tanken var att jag skulle dratt ut ikväll för att fira att Camilla har fyllt år. Men icke. Åt matt som smakade lite konstigt igår och mår skit idag, värre än vanligt. Hade så jäkla gärna velat dra med ut. Har kasst samvete för att jag inte pallade att dra med ut.

Jaja. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag orkar vara med och skura i ena stallet. Btw, tror jag att jag lyckats stuka tummen med. Suprice? Näe, inget ovanligt att jag skadar mig av minsta lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0