Dessa hästar <3



Bjuder på en av mina favoritbilder, från -08 tror jag, på Cayenne och mig som Camilla tagit.

Jag har inte haft någon lust alls att blogga det senaste, men nu är det dags att uppdatera och jag ska försöka skärpa mig.

Cayenne har fortfarande inte fått komma ut utan står inne sedan fyra veckor tillbaka. Åh, lilla gumman. Tempen har pendlat mellan 39 grader och 35 grader, såret är långt ifrån läkt så veterinären var ute idag igen. Ytterligare en penicillin kur och är det inte bra efter det så måste vi antagligen till klinik för att se om det är något inkaplsat i såret. Hoppas verkligen vi slipper det. Kan inget annat än att hoppas att det blir bättre nu.

Börjar nästan tro att jag och Cayenne är omedvetet sympatiskadade. Går det? Hm, tydligen.

Draken har upptäckt att han kan hoppa ut från hagen för att komma till sina kompisar. Ja, han brukar göra det när han är ensam med Coco och Blixten är i stallet. Så knäpp. Idag hoppade han ut när Blixten var i hagen. Haha, dom två är helan & halvan, humle & dumle, varandras skuggor, far & son, ja dom är verkligen söta tillsammans. Speciellt med tanke på att folk tror att Blixten är Draken föl. Draken är cirka 180 cm och Blixten är väl 138 cm tror jag. Ni kan ju bara föreställa er hur gulligt det ser ut, speciellt när dom leker och stegrar mot varandra eller när dom står och kliar varandra. Dessutom kan ju inte Draken vara utan Blixten. Måste nästan fixa bild på dom innan Blixten åker nästa fredag. Hm, är det då jag kommer hitta Draken utanför hagen varje dag tills han insett att Blixten inte kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Vilken mysig bild!

2011-08-31 @ 22:11:02
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0