Blir inte alltid som man tänkt sig.

Dagens planer sket sig. Hamnade hos sis en stund, tur i oturen att deras bil pajade då. Höhö. Fick köpt hårfärg när jag var i stan med. Blir lite mörkare än jag har nu. Inte för att många vet vad jag har för hårfärg nu men, tja, kommer bli lite mörkare n bajsbrunt, höhö. Jag är lite övertrött.

Linnea kom hit idag med så vi drog ner till havet och fotade lite. Blev helt awesome ljus när solen gick ner. Ser ut som jag har reflexskärm till och med på vissa. Men i solnedgången när solen låg rakt på blev det helt underbart.  Ska ordna så ni får se nån nån dag. Hon fick även ta några bilder på mig, kan säga att jag gör mig bättre bakom kameran än framför.

Blö, nu måste jag sova så jag orkar upp och ge Cayenne sista sprutan och sedan dra till sjukgymnasten imorgon igen. Blir hårdträning av knät en månad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0