God morgon


Jag har en tendens att vakna sent på dagarna som ni kanske märkt. Vaknade för nästan en timme sedan. Men jag kan lova att det är lätt att vända fel på dygnet lite. Det är fler bra programm sent, tja på natten än på morgonen/förmiddagen. Eftersom jag inte kan göra så mycket på dagarna blir resultatet att jag glor på tv och har datorn i knät nästan hela dagarna.

Ikväll drar jag och sover hos mamma som är i Italien. Massa kanaler att glo på ikväll. Imorgon kommer förhoppningsvis Linnea förbi så vi kan dra ut i det fina vädret som jag beställt till imorgon och fotar, eller jag fotar henne. Höhö. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Får väl ta mig en promenad och fota annat i min ensamhet. Haha. Halta runt i Slottskogen själv känns inte så lockande. Får övertala någon annan kompis att ses i såna fall.

På måndag ska jag i alla fall till sjukgymnasten och innan ska jag förhoppningsvis fika med en kompis.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kommer till gbg nästnästa helg! Om det är fint väder får du gärna låna mig (och barney om du vill) på lördagen! :)

2011-04-09 @ 16:11:34
URL: http://beingerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0