Uppehåll med grym fotografering

Länge sedan jag uppdaterade bloggen nu. And I'm sorry.

I fredags hände inget speciellt, var hos sjukgymnasten som pinade mig. Gah, jag kan ju knappt gå därifrån. Men som sagt är det ju bra att gå anstränga knät så mycket som möjligt.

Igår drog jag till min mamis lägenhet , hon var i Kalmar. Lite senare kom bästa Linnea, efter en stund drog vi ut i Slottskogen och jag fotade henne. Hittade ett grymt bra ställe, inte massa folk, bra bakgrund och så. Dessutom var det ju helt perfekt fotoväder, varmt och molningt, blev bra och hyfsat jämt ljus, sen frös man inte heller. Fick en del gryma bilder. Drog sen till min mamma och Linnea fick byta om innan vi drog ut i Slottskogen och fotade ännu mer. Drog och handlade käk när vi var klara, öhm, godis, jordgubbar och glass med. Blö. Jag mår fortfarande illa. Men, självförvållat. Dessutom har jag grymt ont i knät sen igår då jag inte hade varken skenan eller kryckor när vi var ute.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och redigerar gårdagens bilder så Linnea kan få dom. Här kommer ett smakprov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0