Today

Sitter hemma hos mamma just nu. Har vart på centralen och fikat och suttit ute i solen. Efter det åkte jag till sjukgymnasten. Första gången för denna gången. Han trodde att det var samma sak som läkaren på akuten trodde. Ska tillbaka på fredag och berätta vad läkaren sa. Läkaren ska jag ju till på onsdag. Sjukgymnasten trodde att läkaren eventuellt ville göra en titthålsoperation. Mah, hoppas jag slipper det. Tror jag kommer få hålla på med sjukgymnastiken ett tag innan det blir aktuellt. Förhoppningsvis är det inga större skador på knät.

Men nu måste jag diska det sista och städa lite. Sen ska jag hem till mina älskade djur.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0