Today I'm proud


Sitter och redigerar bilder på en söt liten Viktoria, min ena systerdotter. Så jag kan mejla dom någon gång och min syster slipper tjata. Ja, jag blir segare när någon tjatar på mig. Dock inte med vilje.

Har även ringt och ändrat läkar tid och försökt fixa tid till sjukgymnast, som ska ringa upp mig imorgon. Jag är lite stolt över mig själv som ringde två samtal. Jag får ju sådan ångest. Men ringde precis innan det värsta kom. Men trodde inte jag skulle palla att ringa två samtal. Någon som känner igen sig, som får lite ångest och tycker det är jobbigt att ringa viktiga samtal och folk ni inte känner? Eller är det bara skitsamma för er och tycker bara jag är töntig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0