That's me

Har vart inne hela dagen trots fint väder. Inget känns ju speciellt pepp med tanke på knät. Kanske är en blekfis efter sommaren. Haha. Nej så illa ska det inte vara. Har ju trots allt fått lite färg trots att jag knappt vart ute. Hovslagaren som skulle kommit idag hade blivit sjuk. I såna fall hade jag vart ute ett par timmar på förmiddagen. Har glott på andra säsongen av Heroes igår och lite idag. Nu är jag inne på tredje säsongen. Jag kommer ihåg att jag älskade den serien när första säsongen gick på tv. Sedan tror jag att jag hade ridpass vid den tidpunkten på veckan som det gick. Men kan ju se det nu så ingen fara skedd. Känner mig lite nördig som älskar filmer och serier om människor med superkrafter.

Kände att jag behövde vila min hjärna från alla dessa superkrafter ett tag efter flera timmar.

Bjuder på ett par till bilder på Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0