Sweet sunshine


Den där skenan på benet pajade jag ju igår. Men yay, nu är den lagad ocha jag lyckades göra det själv. Höhö. Har vart iväg typ hela dagen så nu är jag trötter. Men vilket skönt väder, vi satt ute ett par timmar förut och jag har bara haft en tunn långarmad över min t-shirt. Fick även höra att det ska bli 20 grader på lördag. Tänk vad underbart det hade vart om det blir så. Jag ska ju va ute och fota Linnea i Slottskogen då med.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen. Undra vad han säger när jag kommer med en skena på benet, eller som det egentligen heter, ortros. Blir nog bra i vilket fall. Problemet är bara att ta sig till bussen, pallar ju verkligen inte att gå en kilometer med knät så jag ska försöka få igång moppen. Vad gött det hade vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0