Sötisarna <3

Ni får en redan visad bild. Har bildbrist och kan inte gå så.


Jag känner mig helt tom för tillfället. Jag känner mig sviken av vänner. Jag gillar verkligen inte när bra folk dör. Imorgon är det en vecka sedan vi förlorade en bra människa. Jag har extremt ont i magen och knät trots smärtstillande. jag är helt övertygad om att mitt knä är mer paj än vad läkaren på akuten trodde (får väl se på återbesöket). Jag tycker program som jag egentligen tycker är roliga är extremt tråkiga. Men hey, allt detta är bara sånt jag känner nu, sånt som jag egentligen kanske inte borde skriva på bloggen.

Var ute i stallet förut och pussade massa på mina hästar och Draken ville käka lite på mina kryckor. Söten <3 Var nere i lilla stallet och ser att pappa fixar i ordning på Cayenne och plötsligt ringde han. Hm, vi stod och pratade med varandra i mobilen när det var 30 meter mellan oss. Sen fick jag skäll för att katten börjat hoppa upp på Draken själv. Var tvungen att hoppa upp och kolla. Haha, så sött det var. Min pojkar är typ bästa vänner. Draken bryr sig inte för fem öre längre när Barney ligger på hans rumpa. Fast han tycker nog det är lite obehagligt när han går och Barney sätter klorna i för att hålla balansen. Pappa red såklart också Cayenne, pay back time. Pappa gnäller på mina händer som är betydligt mycket bättre än hans. Jag var tvungen att gnälla på hans bara för det. Haha. Nu jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0