Sorry for my bad mood

Sorry för en del av inläggen igår. Jag var på extremt dåligt humör stundtals igår och slängde ut mig extremt dumma saker, speciellt för bloggen. Men samtidigt ser jag bloggen som ett ställe att skriva av mig. Tyvärr.

Idag har jag inte gjort dett skit. När jag vaknade kunde jag inte röra mig för jag hade sån smärta i magen. Helt annorlunda än innan. Så hade jag det i ca tre timmar, därför kommer inlägg först nu.

I helgen ska jag även fixa min fotobrist. Har tvingat en kompis att leka modell på Söndag. Så då kommer folk glo snett på oss i Slottskogen och Linnestaden. Höhö.

Fick förresten tillåtelse av Erica att visa bilder från fotograferingen för ett år sedan så tänkte bjuda på en bild från dess på henne. Ska tilläggas att jag hade haft kameran i ca 1 vecka.

http://beingerica.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha nåt måste ha vart jäkligt roligt där! men det var det helt säkert, hela den dagen var underbar!

2011-04-06 @ 17:41:11
URL: http://beingerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0