Sleepmode


Jag somnade ganska fort efter jag ätit frukost och det var så skönt att sova några timmar till. Fast inte när jag vakna flera gånger av att jag va på väg att mosa Barney med mina ben som han sov på. Varje gång jag vakna fick jag panik och trodde klockan vat typ 17 eller något, alldeles för mycket i alla fall. Men nu har jag vart vaken en timme och funderar på vad fan jag ska göra. Funderar starkt på att gå ut och fota trots det dassiga vädret ute. Eller försöka få igång moppen och ta mig till maxi och kolla om dom har ramar i rätt storlek.

Nackdel med att jag somnade igen är att jag kommer tro att det är imorgon flera gånger innan natten. Brukar bli så när jag sover på dagen. Jag brukar bli helt förvirrad ibland.

Gah, jag vill ha cola så jag vaknar lite mer någon gång. Tror pappi har gömt två i källaren, för han vet att jag vägrar gå ner där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0