Saker går inte som jag vill

Hade tänkt att rida ut på Cayenne barbacka. Men när hästarna kom in såg jag att hon tappat ena framskon. Var ju bara att glömma den där mysiga ridturen med henne. Hade ju verkligen sett fram till det. Men har i alla fall pussat massa på hästarna speciellt Draken som fyller år. Han var mest intresserad av mina kryckor och mat. Gav dom kex med. Cayenne älskade det precis som allt annat. Draken däremot var väldigt skeptiskt och smula sönder det. Sedan tyckte han om det. Men efter en liten stund dissade han dom. Så han fick infinna sig i at jag gav Cayenne resten. Vi fick några sura lickar från Draken. Haha. Dom är så söta. Men Draken är en jobbig snorunge ibland, haha. Cayenne är ju divan så. Tog ett sött på dom med mobilen med, men tyvärr har jag inte lagt in det än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0