Jävla knä!


Blä. Har vart hos läkaren med knät idag, hon jag träffade var lite osäker på mina skador men hämtade en till läkare som också pinade mig. Hey, visade dig vara mer skador än vad läkaren för två veckor sedan trodde, då var det bara en skada på knät, nu är det antagligen tre. Men det är ju lätt att missa när skadan är frsk och svullen som den va sist. Träffade en sjukgymnast där med (samma som förra året) och fick en skena jag ska ha på benet. Har redan pajat den, haha. Ska i alla fall gå till sjukgymnast 2-3gånger i veckon och ska på återbesök om 6 veckor, har jag fortfarande ont då så blir det antagligen operation. Förhoppningsvis är jag bra då. Jag gillar inte skenan alls, men jag har inte lika ont vid belastning av knät i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0