It wasn't me!

Jag måste bara påpeka att jag har världens bästa vänner även om någon jävlas med mig. Men hey, I don't blame them. Jag är den som älskar att jävlas med folk så, speciellt dom som verkligen tror jag är seriös med. Höhö. Någon som känner sig träffad där? Men utan mina vänner skulle jag inte vart jag. Ni vet vilka ni är! <3

Jag har verkligen bildbrist. Har massa bilder från en fotografering med några kompisar för ett år sedan. Men vet inte vilka jag får lägga upp här för dom, så jag låter bli.

Någon som vill leka modell för mig någon dag?


Kommentarer
Postat av: Erica

Jagvilljagvilljagvill! Jäkla trollhättan :( Men för min del får du lägga upp precis vilken du vill, men då får du gärna länka till min blogg :P

2011-04-06 @ 09:32:04
URL: http://beingerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0