I know

Dåligt uppdaterande av mig. Men mitt liv är verkligen händelselöst nu för tiden.

Sedan jag skrev här sist har jag bara vart på begravning. Någonting jag verkligen inte tycker om. Satt verkligen där i kyrkan och försökte att inte gråta. Hörde alla runt om snörvla, såg min mamma vara så otroligt ledsen så det gick inte hela tiden. Usch, varför ska man vara så deppig på begravninar? Tja, det är ju såklart inte så konstigt att man är ledsen när någon i ens närhet dör. Men jag tycker man ska vara glad för allt personen har gett en, för hur underbar personen var, för allt personen bringat en själv och andra. Jag tycker man ska vara glad att man fått vara en del i personen liv. Men självklart är det jobbigt att förlora någon, för det får man sörja och vara ledsen över, att personen inte finns mer. Allting ska vara så dubbelt hela tiden.

Förutom begravningen har jag bara vart hemma och haft tråkigt. Eller, va på Lundbybadet för sjukgymnastik. Kan säga att det blev mycket lättare i varmvattenbassängen.

Sitter vid den stationära så ni får en gammal bild. Btw, vill ni se fler bilder från förra helgens photoshoot med Linnea?



Kommentarer
Postat av: Milla

mer linnea bilder^^

2011-04-24 @ 18:35:18
URL: http://bloodymilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0