Depp, depp, depp.

För en gångs skull hade jag planer för denna helgen. Men någon hörde inte av sig som lovat, allt går åt helvete för mig. Så denna helgen resulterade i att jag suttit och glott på tv bara och ja, blivit besviken. Säger bara åt helvete med allt nu. Jag blir bara så jävla deppig när jag sett fram emot de få saker jag pallat göra och sen blir det ingenting av det. Men man behöver väl skit helger med. Även om jag typ alltid har det. Jag stressade en timme i onödan förut! Bajs på denna helgen!

Jag vill vara bra i mitt knä, jag vill ut på långpromenad i skogen och rensa hjärnan. Bloggen är inget bra sätt, jag lovar. Rida skulle däremot funka, ett riktigt träningspass. Men tyvärr klarar jag inte att hoppa upp på Draken, eller har inte ens testat eftersom han e svår att komma upp på som det är. Cayenne skulle jag kunna rida, barbacka, men henne kan jag inte rida ett riktigt träningspass på än. Någon som har något bra tips på hur man kan rensa hjärnan utan fysisk ansträngning? Skulle verkligen uppskattas en dag som denna. Jävla knä som förstör allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0