Chockad

Nu har jag vart ute i stallet i ca 3 timmar. Först skoddes två hästar i lilla stallet av en kompis. Mest därför jag gick ut. Sedan när han var klar kom min hovslagare och slog på en sko på Cayenne som hon trampat av sig. Fick även tips på att sätta på boots på henne i alla fall fram eftersom det är lätt för dom att trampa av skon i leran. Och det är inte leran som "suger" av skon om den inte redan sitter löst såklart. Kan ju även tillägga att jag fick jävligt ont i knät efter ett par timmar så fick be pappa gå in och hämta mina kryckor. Undra hur det kommer gå på söndag.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle på återbesök till ortopeden efter två veckor. Jag har idag fått kallelsen och jag ska dit exakt två veckor efter att jag var på akuten. Jag är chockad, fast posetivt. Det är väl första gången det händer. Men jag lär väl få göra nu magnetröntgen och behöva gå på ett till återbesök. Brukar vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0