Can you see hope


När jag började detta året med att ligga på sjukhus sa folk att nu kan det i alla fall bara bli bättre. Men nä, inte för min del. Har ju bara blivit värre. Magen gör fortfarande ont ibland, dessutom har jag ju knät med. Om jag uppfattade läkarna rätt så ska mitt knä vara betydligt mycket bättre och i princip läkt om en månad från nu. Det har gått cirka en månad efter att jag skadade mig. Det kändes som knät var på bättringsvägen, men den senaste veckan har det bara gått bakåt igen och jag har lika ont som jag hade ett par dagar efter jag skadade mig. Slutsats: Jag kommer tillbringa min sommar, i alla fall början, med kryckor och sjugymnastik. Vilket jag verkligen inte vill! Jag vill ut och promenera, gå långpromenader med Zera, jag vill rida och träna med hästarna. Men allt känns så mörkt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0