Brist på fantasi


Jag har blivit dålig på att uppdatera igen. Men mitt liv är extremt tråkigt och händelselöst för tillfället. Hur intressant är det på en skala från 1-10 att läsa om att jag vart hos sjukgymnasten eller hur jobbigt allt känns när jag mår dåligt eller knappt kan gå? Mah, jag skulle inte tycka det är intressant i alla fall. Funderar att ändra om helt tills mitt liv är tillbaka till normal igen, typ som att skriva om saker jag blir upprörd över, händelser som jag aldrig kommer glömma både bra och dåliga. Tja, inte allt för privata, trots att det ibland känns som att jag skriver ut hela mitt liv på bloggen ibland. Men tja. Nåt speciellt ni få läsare vill läsa om? Ska jag köra en såndär 30 dagars lista som de flesta bloggare redan kört igenom om sig själva eller om sina hästar. Jag har brist på fantasi, men vill ändå hålla lite liv i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0