Betrayal or not


Jag har verkligen för mycket tid över som spenderas åt att tänka. Det är verkligen inte bra för då förstorar jag upp saker och känner att vänner sviker. Okej med små saker. Men när man gång på gång blir sviken på samma sätt, så börjar man fundera. Jag borde verkligen prata med personen i fråga om det, men jag är för feg. Jag vill inte förlora någon. Men jag känner så tydligt igen mönstret. Det har hänt en gång tidigare, men nu är det värre. Jag tycker inte om det här. Jag vill bara fly.

Gah, jag hatar att jag skriver såna här depp inlägg. Men det är enda sättet för mig att få ur mig det utan att såra någon.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet inte vad/vem det gäller, men många gånger kan det kanske vara bra att prata med personen i fråga ändå, annars kan det ju hända att man känner sig så sviken till slut (även om man kanske förstorar upp det) att man förlorar förtroendet och vänskapen. men det är ju upp till var och en och beroende på vad det gäller!

2011-04-05 @ 18:29:38
URL: http://beingerica.blogg.se/
Postat av: karin

sagas pennor!

2011-04-06 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0