Back to zero and god night!

Suttit och pillat lite mer med bloggens utseende eftersom jag innan inte var helt nöjd, men nu är den mycket bättre. Fast jag vill fixa någon annan bakgrund bara, men det blir ett senare projekt för nu måste jag nog sova. Har ju trots allt suttit med designen ett par timmar. Även om det inte är så jättestora ändringar så var det ändringar som tog tid och väldigt mycket pill med koder och skit.

Förövrigt känns det som jag är tillbaka till noll med magen speciellt, men även med knät. det gick ju framåt ett tag, men nepp, inte längre tyvärr. Jaja, det är väl bara att fortsätta med sjukgymnastiken och hoppas på det bästa.

Aja, god natt!

Kommentarer
Postat av: Erica

sitter du och kodar precis allt helt själv eller har du en mall som du ändrar i? eller kan du tipsa om nån guide till design för blogger? hittar bara för blogg.se annars!

2011-05-01 @ 08:52:49
URL: http://beingerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0