And I'm back

Sitter åter igen och redigerar bilder. Tog en paus förut och var ute och var social i stallet. Sitter verkligen och undrar hur fan jag tänkte på vissa bilder. Fokusen är hel konstig på vissa bilder och jag har total skitit i den när jag tagit bilderna, absolut inte det första jag tänker på när jag tar "modell" bilder. Måste verkligen börja tänka på det mer för det är ju trots allt viktigt i detta sammanhanget. Men på vissa bilder måste jag faktiskt säga att det blir rätt snyggt när jag tydligen fokuserat på dammen och trädet i stället för Linnea. Trots misstag kan man ju bli posetivt överraskad, fast i de flesta fall bara överraskad. Jaja, nog om detta, har cirka 140 bilder till och redigera, med andra ord, jag har inte ens hunnit med hälften. Men jag har börjat få upp farten, men blir lätt att jag redigerar av bara farten, sedan när jag checkar dom igen måste jag göra om hälften. Bättre att ta pauser ibland. Planerar att sätta mig på altanen imorgon med datorn om vädret tillåter. Passa på att njuta av vädret samtidigt som jag redigerar är ju inte helt fel.

Btw! Någon som har lust att punga ut 14000 till mig så jag kan köpa en ännu awesomare systemkamera? Nä, ska jag vara ärlig är jag faktisk helnöjd med den jag har, men några fler objektiv hade inte vart helt fel.

Baha, ni får klara er utan bild nu för jag orkar inte med blogg.se för tillfället. Förresten funderar jag på en ny design på bloggen, ska bara försöka koda skiten med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0